Jump to content

Photo

Steam Gift Card 15 GBP CD-KEY GLOBAL

[CONTRIBUTOR]

  • This topic is locked This topic is locked
13 replies to this topic

#1
ExEnN

ExEnN

    Advanced Member



  • Posts: 497
  • Reputation: 233
  • Location: Algeria

Posted 01 December 2017 - 10:25 PM

Hello everyone!

I'm Back Again after a long time i didnt do a free giveaway wallet codes!

So Lets go now !!!


Steam Gift Card 15 GBP CD-KEY GLOBAL

TBI5I-7AI6F-IJ8HD


  
-Enjoy 


  • 2

gaben Copyright © 2018, LegacyAim - All rights reserved.


#2
JynxxxXed

JynxxxXed

    Newbie

  • Posts: 6
  • Reputation: 3
  • Location: World

Posted 01 December 2017 - 10:26 PM

It worked wtf omg can't believe it actually worked this has to be the easiest 20$ I've ever got online, looking for more giveaways in the future thanksssssss omg


  • 0

#3
ExEnN

ExEnN

    Advanced Member



  • Posts: 497
  • Reputation: 233
  • Location: Algeria

Posted 01 December 2017 - 10:27 PM

It worked wtf omg can't believe it actually worked this has to be the easiest 20$ I've ever got online, looking for more giveaways in the future thanksssssss omg

Congrats ! 
Please post some proofs!!!


  • 0

gaben Copyright © 2018, LegacyAim - All rights reserved.


#4
JynxxxXed

JynxxxXed

    Newbie

  • Posts: 6
  • Reputation: 3
  • Location: World

Posted 01 December 2017 - 10:28 PM

dS4swdv.png

V0zuG95.png

 

Thanks again mate lol I still can't believe it


  • 1

#5
ExEnN

ExEnN

    Advanced Member



  • Posts: 497
  • Reputation: 233
  • Location: Algeria

Posted 01 December 2017 - 10:30 PM

dS4swdv.png

V0zuG95.png

 

Thanks again mate lol I still can't believe it

Congratulations!
Nah i believe you but i didnt know that 15GBP turned to 20$ dollars :P


  • 0

gaben Copyright © 2018, LegacyAim - All rights reserved.


#6
theLKCLANHQ

theLKCLANHQ

    Kawaii Master

  • Posts: 72
  • Reputation: 15
  • Location: United Kingdom

Posted 02 December 2017 - 08:09 AM

^-^


  • 1

"when your grabbing at boobs, you are grabbing at life."

 

"i dont care! LEWD THE DRAGONS!!"


#7
ExEnN

ExEnN

    Advanced Member



  • Posts: 497
  • Reputation: 233
  • Location: Algeria

Posted 02 December 2017 - 10:28 AM

^-^


^^
  • 1

gaben Copyright © 2018, LegacyAim - All rights reserved.


#8
Paul

Paul

    Newbie

  • Posts: 5
  • Reputation: 0
  • Location: World

Posted 03 December 2017 - 01:15 AM

Please post more i'm too late !
 

 

Did you actually accept trading gift card with some skins ?

Because i've a big problem with my Paypal's account so i can't Transfer,Send,Purchase !!

Pls reply me !


  • 0

#9
ExEnN

ExEnN

    Advanced Member



  • Posts: 497
  • Reputation: 233
  • Location: Algeria

Posted 03 December 2017 - 04:15 PM

Please post more i'm too late !
 

 

Did you actually accept trading gift card with some skins ?

Because i've a big problem with my Paypal's account so i can't Transfer,Send,Purchase !!

Pls reply me !

1) I dont know when i'm going to share more keys...

2) Nah i'm not accepting skins if BTC then yes (but actually i'm not interested to trade). 

 


  • 0

gaben Copyright © 2018, LegacyAim - All rights reserved.


#10
Paul

Paul

    Newbie

  • Posts: 5
  • Reputation: 0
  • Location: World

Posted 03 December 2017 - 05:21 PM

1) I dont know when i'm going to share more keys...

2) Nah i'm not accepting skins if BTC then yes (but actually i'm not interested to trade). 

 

Please dude i just need some helps !!!!
Can you purchase for me Exclusive Edition this week and after a month i will give you back your money with +10% bonus
I'm not begging but i am searching for lifetime version for a long time maybe plus 3 months and the administrator know that

i see your activity in this forum giving a freestuffs it's means that you can help everyone on this community

please reply back !


  • 0